27 Eylül 2006 Çarşamba

Varalım

VARALIM-9-

Babacığım, Resul himmeti bizimle olsun
Bu gün ben Hak’ka sefer ederim
Seninle görüşmek ahrete kalsın
Bu gün ben cennete giderim

-Ahiret seferi uzak değildir
Git oğul, misafir eder Peygamber
Bizim için mnice zorluklar vardır
Git oğul, sana mihmandar Peygamber..



Ey baba, bu dünya bilirsin fani
Daim baki kalan Rahman-ı gani
Yüz yirmi dört bin nebi nerede hani
Şehit Hüseyin’in gittiği yoldan giderim

-Acep gelsem, olur mu ki bir fayda
Ararım, Hacer misali; Merve Safa’da
Divane duada, dostların yasta
Git oğul, Beytullah’da beklerim

Yemyeşil şehitlik gömleği giydim
Senden önce o alemde Resul’e ulaştım
Baba, beytullah’dasın haberin aldım
Yüceler yücesi makama erdim,giderim

-Göremedim henüz soğuk yüzünü
Dayunca işitmedim tatlı sözünü
Ben demeye geldim “Lebbeyk”sözünü
Gelemem ben seni Arafat’da beklerim


Nisan ayında Rahman’ın rahmetine erdim
Takdir-i İlahi bu, amentüye iman ettim
Canımı ay-yıldızlı vatana kurban ettim
Baba, emanetin sahibine giderim

-Cenazeni arkadaşlaırn kollarında taşırlar
“Haydin namaz” deyince İsmail Çoşar
Müminler dizi dizi namazına koşarlar
Ben gelemem, seni İbrahim makamında beklerim


Yavrumu kokla hep dua eyle
Hakkını helal et çok sabır eyle
Bu alemin önü sonu hep böyle
Sanki Kerbela’dan geçer giderim

- Geldik Kabe’de “Lebbeyk!..” demeye Hak’ka
Ravza’sına yüz sürüp, selama Resulullah’a
Sen benden ileri, vardın Allah’a
Ben gelemem Mustafa’m , huzurda beklerim


Haccını yap da dön emi
Bağrını Beytullah’a sür emi
Ravza’da huzura benle dur emi
Üstüme al bayrağı örter giderim

- Taze gülüm düştü, nur oldu
Ayrılık hayali gözümde kaldı
Benden önce o Resul’e vardı
Ben fanide, sen bakide kutlu yere varalım

Perdeler açıldı bize yol oldu
O ulu Allah’tan bana gel oldu
Şanlı bayrak benim kefenim oldu
Vatana alkanlar döker giderim

- Gönlümün sarayı yandı, yapılmaz
Aramıza Hak rızası girdi, varılmaz
Hayalin görünür, cismin görünmez
Git Mustafa’m, sana gıpta edesim geldi


Medine’den aldım bu gün Selamın
Havz-ı Kevser’de bekler Resulüm
Getir zemzemi ruhum için içirin
Hazreti Hamza’ya komşuluğa giderim

-Bayram geldi, namazgaha giderler
Müminler kurban emrini eda ederler
Eller yavrusuyla bayram ederler
Git yavrum, Havz-ı Kevser’de göresim gelir


Getirin Kitab’ı çokça okuyun
Ben ölmedim Arş- Ala’dan bakıyom
Ağlamayın ben ulu sefere çıkıyom
İsmail misali hakikate giderim


- Komutan, emretti tim hareket etti
Hak emretti ecelin orada bitti
Adını ŞEHİT defterine haketti
Git oğul ben yavrunu beklerim

Ey milletim!.. İlkay’ımı sefalete düşürme
Baba, emanetlerimin boğazından haram aşırma
Ana, baba, yar,yaren; Hak emridir, şaşırma
Özümüz o, ben Allah’a giderim

-Cephede cennet kokuları süründüm
Babamın tekbirlerinde Beytullah’da göründüm
Vatan olup al bayrağa büründüm
Şehidim ben, asıl mülk sahibine giderim

Filistin’de silaha karşı taş atan kardeşim
Bosna’da düşmanla mücadele verdi dindaşım
Burada düşman belli değil sanki sırdaşım
Vatan sağ olsun, ŞEHİT olup giderim


Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...