27 Eylül 2006 Çarşamba

Bulunmaz----- **** ---Hak'ka Ismarladım

BULUNMAZ

Kimi görsem dert ile dolmuş
Dünyada söyleyin kim gülmüş
Kime varsan gözyaşı sel olmuş
Burada murat alan bulunmaz

Gözünüzü açın ey gaflete dalanlar
Hep söylemiş, öteleri bilenler
Dünya bahçesine bahçıvan olanlar
Emek çeker gülü deren bulunmaz


Elbet görürler bir birinin öldüğünü
Gül benizlerin kara toprakta solduğunu
Bilirler misafirin bir gün gittiğini
Gönlünü teselli eden bulunmaz

Kimi genç kimi ihtiyar giderler
Acel zehrini bal şeker ederler
Gelen eğlenemez geçip giderler
Gelenlerden geri kalmış bulunmaz

Benim için etmeyin çok fazla figan
“Levlak-ı levlak” için kainat çekti gam
Hani Belkıs, hani Sultan Süleyman?..
Cihana hükmetse kalan bulunmaz





HAK’KA ISMARLADIM-6-

Ciğerimi yaktın dert ile firkate
Baban gitti Mekke’ye sen hakikate
Ne ben seni gördüm, sen ki ata
Yürü yavrum seni Hak’a ısmarladım

İman ile Kur’an yoldaşın
Ardından ağlar, kavim kardaşın
Resul kucağı inşallah durağın
Yürü yavrum seni Hak’a ısmarladım

Dünya kalsa Muhammet’e kalırdı
Can satılsa onu Karun alırdı
Derman bulsa bunu Lokman bulurdu
Vade buymuş, seni Hak’aka ısmarladım

Hak emri, Şehide’e ölü denilmez
Giden ile bilirim ki gidilmez
Ana yüreği bu , kolay mı durulmaz
Yüreğime gömüp Hak’ak ısmarladım

18.04.1997
Cuma.02.45
Ankara-İlker
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...