27 Eylül 2006 Çarşamba

Geldim Ya Resulullah! -2- *** --- Yardan Ayrıldım-3-

GELDİM!.. YA RESULULAH –2-

Yaralı bir ceylan gibi geldim kapına
Varmak sana sığınmak için kucağına
Her gün ölen milletimin çocuklarının
Bir nefes için geldim Ya Resulullah

Bende bir kuzu idim anamın
Beyaz al gülü idim babamın
Sel olan kanları dursun kardeşlerimin
Derman için geldim Ya Resulullah

Yazıktır Çare bulun dertlere
Kıymet verin kıymayın canlara
Şanlı Kitap da çare vardır onlara
İman, sancak için geldim ya Resulullah

Göğsünde zerre var ise iman
Bu garip kavgaya hemen z son verin
Kendinize gelin bu çığlığa ses verin

Himmetine muhtacız ya Resulullah

YARDAN AYRILDIM –3-

Beni, ayrılığa salan ay –yıldızlı dağlar
Can verdi senin için; ciğerim dağlar
Henüz koruk olmadan bozuldu bağlar
Kınamayın, koç yiğitten ayrıldım


Bu gün benim ayrılık günüm
Ben bir sevgili yardan ayrıldım
Başım; dumanlı, yanar; ciğerim
Acım yaman, yiğit yardan ayrıldım

Yamandır bize bu acı canlar
Yavrum ağlar, babasını ister
Mevla’m bu tuhaf girdabı durdur
Nusretin göster, er yiğitten ayrıldım

Güleri bozulmuş, bağlara döndüm
Yavrum koynumda büküldü boynum
Tahtan ayrılmış sultana döndüm
Ay-yıldız elbiseli yardan ayrıldım

İlkbahar vakti bize kış oldu
Gurbette ayrılık sana yol oldu
Çadır kurmadan ocağım söndü
Ocağımı yakan yiğit yardan ayrıldım


Her kul,emaneti verir Hak’ka ulaşır
Geldi nöbet sana da Melek; ruhunu alır
Arımız uçtu, kovanımız boş kalır
Bal misali, arıbeyinden ayrıldım

Gelin olup tel duvak ile gitmiştim
Yavruyu kundağa, babayı sancağa sardım
Ruhu Hak’ka ulaştı, cesedi anasına getirdim
Canlar canı yiğidimden ayrıldım

İşte oğlun, onu bayrağa sarıp da geldim
Koyun gibi meleyip dağları, semayı deldim
Hak emri bu imiş, böylece bildim
Şehit oldu, Mustafamdan ayrıldım


Bülbül gibi ayrı düştüm gülümden
Ağlasam da bir şey gelmez elimden
Dualarla anarım, hiç düşürmem dilimden
Ayıplaman bir tanemden ayrıldım

Derdime hiçbir ilaç kar etmez
Hayali, karşımda; aklımdan çıkmaz
Ne söylesem onun için hiç bitmez
Divane, söyletme; Mustafa’mdan ayrıldım










Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...