27 Eylül 2006 Çarşamba

Bul Beni

BUL BENİ-5-
Günahlarım önüme dağlar gibi yağarken
Melekler, mizanda günahımı sayarken
Cümlemizi mahşerde aynı yere yığarken
Mahşer günü, himmet eyle ulu divanda bul beni

Dillerim kabirde lal olup şaşırır isem
Münkir-Nekir sualine cevap veremez isem
Ağır yükten menzilime erişemez isem
Himmet et, o zorlu anda bul beni

Cehennemde yanacak takatım yoktur
Hak’a imanım var isyanım çoktur
Yaradan Mevla’mın rahmeti çoktur
O gün rahmet sağanağında bul beni

Hak dostları maşukunu bulurken
Cennetten mis kokular gelirken
İman ehli vatanına giderken
Makamına komşu diye al beni

Aczime acır, Allah; izin verirse
Mahmutd-u Ahmet şefaat ederse
Hak’ın sevgilisi kılavuzluk erse
Divaneyi ihmal etme bul beni

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...