27 Eylül 2006 Çarşamba

Mustafam'dan ayrıldım

MUSTAFAM’DAN AYRILDIM-4-


Ey dostlar, kınaman ah ettiğimi
Kara gözlü Mustafa’mdan ayrıldım
Bilmem ne deyip söylediğimi
Kara gözlü Mustafa’mdan ayrıldım

İnsanlar arasında saygılı, selamlı
Her an korur idi yüreğindeki imanı
Dili hep Kur’anlı ağzı kelamlı
Bülbül dilli Mustafa’mdan ayrıldım


Vücudu kan izi, kurşundan yara
Gülü solmuş, bülbül başlamış zara
Kirpikler simsiyah kaşları kara
Selvi boylu Mustafa’mdan ayrıldım


Sözleri edepli erkanlı yollu
Çiçeği yeni tomurcuk güllü
Evimin içinde şen cıvıltılı
Gönlü arı, Mustafa’mdan ayrıldım

Kimi görsem kalbi gam, gözü yaş olmuş
Bu gün bana ayrılık kemendi olmuş
Huri misali yardan, sabi candan ayrılmış
Adı güzel cismi güzel Mustafa’mdan ayrıldım..


Neylerim hey dünya yalansın yalan
Yavrumun ömrünü eyledin talan
Telefonda, konuşmanda gönlümü alan
Gözüm nuru Mustafa’mdan ayrıldım

Divane, çok z sabır dilersin
Daim Hak’kı tavsiye edersin
Şehidimin ardından dua edersin
Yüce Mevla’ma eren oğlumdan ayrıldım


////////////////////
MUSTAFA'M A YORUM YAZMAK İSTEDİM,
ŞEHİTLER MEKÂNIDIR,
GİREMEZSİN, YAZAMAZSIN DEDİLER
ORDA İDİ, ÜÇLER, KIRKLAR YEDİLER...
CENNET'TEN ALÂ BİR BİR MAKAM GÖRDÜM,
İLETİRİZ, MERAK ETME, "MÜSTARİH OL" DEDDİLER.
ZİYARETÇİ :
mustafa sınacı

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...