4 Eylül 2006 Pazartesi

MERDİVEN

Ne kaldı geriye dün geçenlerden,
Kimi ağır kimi hızlı çıkıyor ondan.
Ne için inilir, çıkılır ki merdivenden,
Bir aşağı bir yukarı bilmem neden ?

Bir zamanlar da inip çıkmışlar;
Geçmişler baban ve dedenler,
Göz önünde daim gelip gidenler
Bakiye mi heveslenir, fani olanlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM VE KATKILARINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER

MOR SALKIM 6 dilde kitap

          Bu kitap; dağların, yaraların, gönül yangınlarının ve insanın iç yo...