28 Eylül 2006 Perşembe

Ya Resulullah ....... ARAR ASLINI

 Posted by Picasa

YA Resulullah


Sanıdır bu iştiyak, sanadır bu firak
Huzuruna gelmeye ne yüz var, ne yürek ..




Arar Aslını



Insan; buldum der, yine arar
Nefsim; kondum der, yine uçar
Gafil nefsim; aldım der, yine ister


Ister; seni nefsim, yine SEÇER
Ölçtüm der; az bulur yine Biçer
Aslını arar, aslında olanı özler
Asıl çok yakın, o uzakları gözler ..


Dünyalar kurar, hülyalar kurar
Değini yaptım anında kırar
Ular, ekler, yıkar, döker
Boynunda yular, yularını arar ...


Arar; ilk gördüğünü, kendini
Arar; o hitabı, o sözü
Arar, o güzelliği, o Cemali
Arar; o lezzeti, o hazzı
Arar; aslını, o özü ..


                                              20.12.1995

Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...