28 Eylül 2006 Perşembe

O'u Bildim

 Posted by Picasa O'nu Bildim



Gezdiğim dağda, taşta
Havada uçan kuşta
Bitkilerde, ağaçlarda
O’unu gördüm O’nu bildim

                       Hak lailahe illallah



Seherde; rüzgârlarda
Şafaklarda, ay, güneşte
Toprakta, havada, suda
O’nu gördüm, O’nu andım

                Hak lailahe illallah



Deryalara giden suda
Akan ırmak, yağan karda
Müminlerin gönlünde
O’unu buldum, O’nu bildim...

                     Hak lailahe illallah

Fakirlerin şükründe
Zenginlerin hamdında
Dertlilerin Ah’ında
O’nu gördüm, O’nu bildim...

                   Hak lailahe illallah



Zalimlerin; zulmünde
Mazlumların sabrında
Âşıkların yüreğinde
O’nu gördüm, O’nu bildim...

                Hak lailahe illallah

Düğünlerde, derneklerde
Gençlerin coşkusunda
Şafakta, seher yelinde
O’nu buldum.. O’nu bildim..

                  Hak lailahe illallah

Gelinin göz yaşında
Yavrunun kalp atışında
Ninelerin yakarışında
O’nu buldum, O’nu bildim..

                  Hak lailahe illallah

Nefeslerin ilkinde
Ömürlerin sonunda
Evrenin sonsuzluğunda
O’nu gördüm, O’nu bildim..

                      Hak lailahe illallah

Kuzunun meleyişinde
Kuşların cıvıltısında
Sistemlerin dönüşünde
O’nu buldum, O’nu bildim..

                   Hak lailahe illallah

Dervişlerin zikrinde
Âlimlerin fikrinde
Atomun çekirdeğinde
O’nu gördüm, O’nu bildim

               Hak lailahe illallah

Malda mülkte, fakirlikte, yoklukta
Makamların üstünde, kalabalığın içinde
Çokluğun hiçinde, yalnızlığın özünde
O’nu buldum, O’nu gördüm, O’nu andım...

                              Hak.. lailahe illallah



Hiç yorum yok:

memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş - Deprem 2

Ülkeme kar yağdı sevindik... Beyazlara büründü gelinlik, sandık meğer memleket; Kar gibi bem beyaz kefen giymiş bilemedik.. ... Umulur ki Ak...