1 Ekim 2006 Pazar

NE EDEYİM?

Posted by Picasa Sultanlığı; ben ne edeyim?..
Bırakınız; isimsiz, sansız gideyim.

29.04.2006 -TBMM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM VE KATKILARINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER

MOR SALKIM 6 dilde kitap

          Bu kitap; dağların, yaraların, gönül yangınlarının ve insanın iç yo...