4 Eylül 2006 Pazartesi

BİR İZ

Geçtik nice yollardan biz;
Bazen düşerek bazan koşarak
Şimdi oralarda var mı bir iz?
Kah ağlayarak, kah çağlayarak

Bir hayat kah acı, kah tatlı geçti
Kah mutluluktan kah hüzünden
Kurudu, dökülüp yaşlarım bitti
Kah sevinçten kah kederden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM VE KATKILARINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER

MOR SALKIM 6 dilde kitap

          Bu kitap; dağların, yaraların, gönül yangınlarının ve insanın iç yo...