9 Ekim 2006 Pazartesi

İstanbul'a şiiir yazmak mı?



Posted by Picasa



İstanbul'a şiiir yazmak mı?
Güldürmeyin adamı...

Ekim -1999

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM VE KATKILARINIZ İÇİN TEŞEKÜRLER

MOR SALKIM 6 dilde kitap

          Bu kitap; dağların, yaraların, gönül yangınlarının ve insanın iç yo...